Har du lyst til å jobbe som Supportkonsulent og bli med på å forme fremtiden for digital pasientmedvirkning?
Digitaliseringen av helsetjenester blir stadig viktigere, antallet kunder, pasienter og kartlegginger øker, og vi søker derfor etter en dedikert person som ønsker å bidra til selskapets visjon om å forbedre pasientopplevelsen gjennom innovative digitale løsninger.
Den rette kandidaten vil bli en sentral del av vårt supportteam og vil ha ansvar for å levere enestående kundeopplevelser ved å løse komplekse problemstillinger og gi god støtte til kunder og brukere.
Noen av de viktigste oppgavene du får, er å ta eierskap til og løse utfordringer, gi kundeveiledning og rådgivning, samt følge opp henvendelser fra både kunder og partnere.
Kandidater for stillingen må demonstrere evnen til å være en systematisk problemløser, med kompetanse innen IT og erfaring med brukerstøtte eller annet servicearbeid. I tillegg kreves det gode kommunikasjonsevner på norsk og engelsk, samt en lidenskap for å levere kvalitetsservice.
Arbeidsstedet er på Solsiden i Trondheim, med muligheter for delvis hjemmekontor.
Comentarios