top of page
nicole-wolf-CZ9AjMGKIFI-unsplash_edited.jpg

Supportkonsulent

Helseteknologi

Vil du være med å forme fremtiden for digital pasientmedvirkning? Vil du aktivt bidra til vår visjon om at pasienter skal få mer effektiv hjelp gjennom digitale helsetjenester?

Vi har en spennende jobb til deg hos et av Nordens ledende programvareselskap. Til vårt supportteam søker vi deg som brenner for å gi god støtte til våre kunder og gi våre brukere en positiv opplevelse. 

Skap enestående kundeopplevelser hos CheckWare 

Som vår nye supportkonsulent får du en sentral rolle og vil være godt synlig overfor kunder og kolleger. Din hovedoppgave blir å sette deg inn i og løse komplekse problemstillinger. 
 

Dine viktigste oppgaver: 
•    Ta eierskap til, og løse utfordringer
•    Utføre kundeveiledning, rådgiving og saksbehandling
•    Følge opp henvendelser fra våre kunder og partnere
•    Være kunde sin andrelinje support

Systematisk problemløser 

Du møter daglige utfordringer ved å være løsningsorientert og ha evne til å koordinere med alle faglinjer, kunde, og partner. Du håndterer dager med høyt tempo og raske omstillinger og lar deg ikke stresse. 
 

Vi forventer derfor at du:

  • Har  relevant utdannelse innen IT og med kunnskaper om databaser (MySQL)

  • Har erfaring fra brukerstøtte eller annet servicearbeid er en fordel

  • ​Er service- og løsningsorientert og tar et ekstra tak når det er nødvendig​

  • Er pålitelig, nøyaktig og opptatt av kvalitet

  • Har meget gode kommunikasjonsevner, skriftlig og muntlig, i både norsk og engelsk

Bli en del av vår dynamiske hverdag 

Vi tilbyr

  • En unik mulighet til å jobbe med meningsfull programvare og framoverlente kunder

  • En arbeidsplass med engasjement og lidenskap for meningsfylt arbeid

  • En solid posisjon innen digitalisering av pasientoppfølging i Norge, med internasjonale satsinger

  • Konkurransedyktige betingelser, pensjonsordninger og forsikringer inkludert

  • Gode utviklingsmuligheter i et selskap med høye ambisjoner og i vekst

  • Et varmt og inkluderende arbeidsmiljø med dyktige og hjelpsomme kollegaer

  • En god balanse mellom jobb og fritid, ved å gi deg muligheten til å arbeide delvis remote

Arbeidssted er på Solsiden i Trondheim. Noe reiseaktivitet kan forekomme.

Kontakt

Er du interessert i å høre mer om stillingen, før du søker, er du velkommen til å kontakte John Fordal, Support Manager, på telefon +47 92277340 eller mail john.fordal@checkware.com. Send en skriftlig søknad og CV via knappen Søk her når du er på EG sine sider. Vi ser også gjerne at du legger ved kopi av karakterutskrift fra relevant høyere utdannelse, samt relevante attester og referanser. Vi vurderer søknader løpende, så jo raskere du søker, jo bedre. Alle henvendelser behandles fortrolig.

Om oss

CheckWare er et multinasjonalt programvareselskap som har tatt en ledende posisjon innen digital pasientmedvirkning. Vi er en støttespiller for sykehus, klinikker, og kommuner som ønsker å tilby innovative digitale helsetjenester til pasientene. Med vår løsning får pasientene muligheten til å delta aktivt i sin egen behandling og oppfølging gjennom digitale kliniske kartlegginger, hjemmeoppfølging og nettbaserte behandlingsprogram. Med 700.000 pasienter hos 250 kunder, er CheckWare et av de raskest voksende helseteknologiselskapene i Norge, og vi har ambisjoner om å bli en betydelig internasjonal aktør innen digital pasientmedvirkning. I november 2023 ble CheckWare en del av EG.

 

Les mer om CheckWare: https://www.checkware.no/

Vi lager morgendagens vertikale programvare, som gir kundene og samfunnet en bærekraftig effekt. Vi streber alltid etter å forbedre: Vi er et dedikert team av innovatører og problemløsere. Som en integrert del av vår kultur tar vi ansvar for hva vi bidrar med til kundene, til hverandre og til samfunnet vi lever i.

 

Les mer: Om EG og se også på vår fantastiske video We are EG - YouTube om hvordan vår programvare gjør en forskjell. 

Interessert?

bottom of page