Supportkonsulent

Helseteknologi

Vi er på jakt etter deg som har naturlige lederegenskaper, høy gjennomføringsevne og kommersiell forståelse til vårt leveranseteam.

 

For å gjennomføre våre kundeprosjekter er det en stor fordel om du er løsningsorientert og nysgjerrig på kundens behov.

  

Hos oss får du mulighet til å delta som rådgiver i leveranseprosjekter, bistå i salgs- og anbudsarbeid, følge opp kunder og bygge sterke og langsiktige relasjoner med våre kunder.

  

Våre løsninger gjør at pasientene kan delta digitalt i egen behandling og ta mer ansvar for egen helse. Våre kunder, som er sykehus, klinikker og kommuner, får dermed effektivisert innsamlingen og oppfølgingen av helseinformasjon.

CheckWare er markedsleder og i sterk vekst i Norge og har ambisjon om å bli en betydelig internasjonal aktør innen digital pasientmedvirkning.

 

Vårt hovedkontor er i Trondheim der vi nettopp har flyttet inn i nye flotte lokaler ved Solsiden. Vi har også avdelingskontor i Oslo og datterselskaper i England, Polen, og Sverige.

Vi er dedikerte til våre kunder og kolleger, er pålitelige og leverer kvalitet. Vi ønsker rett og slett å gå foran for å vise vei!

Om stillingen

Du får en viktig og verdsatt rolle i serviceteamet som i dag består av 3 dyktige kollegaer. Egenskaper som å være løsningsorientert, og å ha evne til å kommunisere med både kunder, partnere og kolleger blir høyt verdsatt i denne stillingen.

Hos oss har dagene høyt tempo, og det er en fordel om du ikke lar deg stresse av raske omstillinger. Det vil selvsagt bli gitt opplæring, og du vil ha kunnskapsrike kolleger å støtte deg på.

Dine viktigste oppgaver blir

  • Følge opp, og løse supporthenvendelser fra våre kunder og partnere

  • Veilede og rådgi våre kunder i bruk av CheckWare

Ønsket bakgrunn og kvalifikasjoner

  • Relevant utdannelse innen IT og med kunnskaper om databaser (MySQL)

  • Erfaring fra brukerstøtte eller annet servicearbeid er en fordel, men ikke et krav

  • Service- og løsningsorientert og tar et ekstra tak når det er nødvendig

  • Pålitelig, nøyaktig og opptatt av kvalitet

  • Meget gode kommunikasjonsevner, skriftlig og muntlig, i både norsk og engelsk

Hvorfor oss?

  • Vi gir deg en viktig rolle i et raskt voksende internasjonalt selskap

  • Vi gir deg god opplæring, gode kolleger, og et godt team som støtter deg

  • Vi er et kompetent, inkluderende og travelt arbeidsmiljø med klokkertro på at fornøyde kollegaer og kunder er avgjørende for å oppnå gode resultater

  • Vi er i en solid posisjon innen digitalisering av pasientoppfølging i Norge med spennende satsninger også internasjonalt

  • Konkurransedyktige betingelser, pensjonsordninger og forsikringer er selvsagt inkludert

Kontaktperson er John Fordal, Support Manager, tlf. 922 77 340.

Søknad merket «Supportkonsulent» sendes til jobb@checkware.com snarest og senest innen 24.juni.

Legg ved din CV og fortell hvorfor du ønsker denne utfordringen og hvorfor du er rett person til stillingen.

 

Nyutdannede oppfordres til å søke.

Vi gleder oss til å høre fra deg!

Om oss

CheckWare er markedsleder innen løsninger for digital pasientmedvirkning i Norge.

 

Selskapet er en støttespiller for sykehus, klinikker og kommuner som ønsker å tilby digitale kartlegginger, digital hjemmeoppfølging og nettbaserte behandlingsprogram til pasientene.

 

Pasientene selvrapporterer hjemmefra og involveres i egen behandling og tar aktivt del i og ansvar for egen helse.

Kundene våre får dermed effektivisert innsamlingen og oppfølgingen av helseinformasjon.

 

CheckWare er et av de raskest voksende helseteknologiselskapene i Norge og har ambisjon om å bli en betydelig internasjonal aktør innen digital pasientmedvirkning.

 

Selskapet har kontorer i Trondheim, Oslo, Warszawa og London. CheckWare er benyttet av 360.000 pasienter hos 250 kunder.

Interessert?